WordPress ca platforma sociala

WordPress a început în 2003. De atunci a ajuns sa fie cel mai mare instrument auto-găzduit de blogging din lume, folosit pe sute de mii de site-uri şi văzut de zeci de milioane de oameni în fiecare zi.

Prin el însăşi acest instrument de blogging a fost folosit doar ca o modalitate de a-ti pune gandurile acolo, astfel încât oricine cu o conexiune la internet ar putea citi. Dar platforma WordPress nu este doar pentru blogging, cel puţin in ultima perioada. Desi s-a crezut a fi totusi limitat ca si functionalitate în comparaţie cu alte CMS, WordPress a reuşit să strălucească prin plugin-uri şi teme.
Chiar acum WordPress poate fi un forum, mai multe bloguri platforma, platforma de social media, microblog, social bookmarking şi acestea sunt doar câteva dintre posibilităţi.

Astfel WordPress este folosit in lumea corporativa. Yahoo, CNN, New York Times, Ford, Nike sunt doar câteva din numele mari care au implementat platforma Wordpres pentru uşurinţa în utilizare, rapiditatea de dezvoltare, reducerea costurilor şi întreţinerea uşoară a platformei. De asemenea Guvernul Statelor Unite are agentii care folosesc platforma WordPress.

Deci, unde mergem de aici? Recent a fost anunţat WordPress sa fuzioneze cu WordPress MU. Aceasta va apărea, probabil, cu lansarea 3.0. Acest lucru pare să fie doar unul dintre pasi mari spre o platforma web sociala. Următorul pas va fi, probabil, pentru a integra mai multe caracteristici sociale media din BuddyPress.

Puterea unui site de socializare este în reţeaua sa de utilizatori. Deoarece utilizatorii de web au devenit obişnuiţi cu o cultură de participare. Instrumente precum pagini de profil de utilizator şi grupuri vor fi implementate pe platforma WordPress. Un alt lucru interesant se întâmplă în comunitatea WordPress este adoptarea de acordare a licenţelor pentru cluburi.

WordPress cu siguranta are posibilitatea de a deveni o mare platforma sociala.

Sursa: STELEA