tehnici seo si de continut

3 tehnici SEO și de conținut pe care Google vrea să le urmezi

Ești pasionat de domeniul SEO și îți place să rămâi mereu la curent cu tot ce-i nou legat de algoritmii de indexare dictați de Google?  Probabil că știi deja că te afli pe un teren nesigur și cu un peisaj aflat într-o continuă schimbare.

Evoluția conținutului online înregistrează perspective total schimbate de la an la an. Ceea ce se practica cu 3 luni în urmă poate deveni ușor o simplă notă de subsol pentru recomandările zilei de mâine.

Ei bine, pentru a rămâne competitiv și relevant trebuie să te adaptezi la fel de rapid precum tendințele. Și pentru a reuși acest lucru va fi nevoie să te împrietenești cu Google.

Tot ceea ce lui îi place trebuie să devină rapid o rutină pentru tine. Pe scurt, lucrezi în umbra marelui G.

Cum SEO înseamnă, în mare parte, conținut și strategie de conținut, aici este nevoie să fii cel mai activ.

Iar, din acest punct de vedere ai 3 recomandări mari și late pe care să le urmezi.

Nu le spun eu, ci vin direct de la prietenul tău cel mai bun. Google a schițat rapid tendințele și pașii pe care fiecare webmaster va trebui să le aplice pentru a rămâne în grațiile sale.

Învață și cum eviți penalizările Google în cazul update-urilor pentru algoritmii de indexare.

Să vedem despre ce este vorba mai exact.

3 tehnici SEO și de conținut dictate de Google pentru ziua de mâine

Conținut pentru căutare vocală

Viitorul este al conținutului interactiv și al dispozitivelor care devin din ce în ce mai mult o parte importantă din viața fiecăruia dintre noi.

Așadar, comanda vocală va fi noul mijloc prin care îți vei folosi aceste device-uri, fie că vorbim despre smartphone-uri, tablete, laptopuri, termostate inteligente, videointerfoane, întrerupătoare, lămpi și exemplele pot continua.

Pe scurt, fiecare utilizator va solicita informații și trimite comenzi cu ajutorul vocii. Căutările clasice, prin introducerea unor cuvinte cheie în niște căsuțe în web browser vor fi cazuri din ce în ce mai izolate.

continut seo de viitor

Așadar, tot conținutul pe care îl publici în mediul online trebuie să fi optimizat pentru căutările vocale.

Ce înseamnă acest lucru? Pe scurt, următoarele:

  • Discurs scris, similar cu cel vorbit.
  • Ton prietenos, direct, exact așa cum este el atunci când porți un dialog cu un prieten.
  • Cuvinte cheie de tip long tail ce au forma unor întrebări și răspunsuri.
  • Conținut interactiv, distractiv și pragmatic.
  • Informații relevante, documentate și pe intenția utilizatorilor – oferi ceea ce se așteaptă de la tine.

Cuvinte cheie long tail apropiate de realitate

Continuând recomandările din secțiunea de mai sus, în mod normal vom avea o nouă abordare în ceea ce privește strategia SEO.

Dacă tot conținutul va deveni optimizat pentru căutările vocale, atunci și cuvintele cheie introduse se vor adapta.

Și atunci, un keyword research se va rezuma în a identifica adevăratele nevoi sau probleme ale utilizatorilor. Vorbim despre intenții de cumpărare apropiate cât mai mult de realitate. Adică, publicăm conținut cât mai relevant și apropiat de așteptările celor care ne accesează paginile.

extensii chrome gratuite seo

Astfel, putem obține și furniza o experiență online cât mai satisfăcătoare. Și, dacă vizitatorii site-ului sunt mulțumiți de ceea ce găsesc, atunci și Google este mulțumit. Iar când Google este mulțumit, tu te bucuri de poziții fruntașe în rezultatele organice.

Toate bune până aici, nu?

Află și de ce trebuie să alegi externalizarea serviciilor de mentenanță pentru site-ul tău web.

Standardele E-A-T

Dacă ce am discutat până în acest moment nu pare a reinventa roata, află că ceea ce vrea Google de la noi este mai mult decât conținut relevant și competitiv.

Cunoști expresia ești ceea ce mănânci?

Ei bine, Google a făcut publice standardele sale de calitate. Fă cunoștință cu E-A-T (you are what your eat, altfel spus):

  • E: expertise. Adică, câtă expertiză are administratorul site-ului în domeniul pe care îl promovează?
  • A: authoritativeness. Sau, cât de credibilă este pagina care conține conținutul publicat?
  • T: trustworthiness. Pe scurt, câtă încredere garantează website-ul care publică acest tip de conținut?

Atunci când te vei întreba care este calitatea conținutului pe care tu îl publici, să te raportezi mereu la E-A-T. Asta va face și Google atunci când îți va analiza website-ul.

Concluzii

Google încearcă să fie din ce în ce mai apropiat de cei care îi folosesc serviciile. Sau, mai bine spus, încearcă să le facă pe plac, rămânând competitiv și relevant.

Și asta va trebui să faci și tu. Rămâi competitiv și relevant pentru potențialii tăi clienți, dar și pentru Google. Altfel, încet, încet vei înceta să mai contezi în mediul online.

Așadar, asigură calitatea și relevanța conținutului și planifică strategia SEO în jurul standardelor E-A-T. Iată o tendință care se va păstra pentru mult timp de acum încolo.

Noi îți suntem alături și îți oferim suport în orice proiect pe care vrei să îl dezvolți. Ne poți contacta rapid și ușor, indiferent de problema pe care o ai.

Poți oricând verifica serviciile cu care îți stăm la dispoziție. Între timp, ne reauzim pe blog.