web design pentru pagina de produs

Recomandări de web design pentru o pagină de produs

Ai trafic pe site însă rata achizițiilor este scăzută?

Dacă urmărești des rapoartele de performanță pentru shopul tău online, atunci cu siguranță analizezi procesul de vânzare. Sau, altfel spus, te interesează câți utilizatori au adăugat produse în coș.

Însă, un alt indicator vine să îți completeze analiza: rata de finalizare a comenzii. Pe scurt, câți utilizatori din totalul celor care au adăugat produse în coș au și finalizat comanda.

Vorbim, așadar, despre numărul propriu-zis al comenzilor și, deci, al vânzărilor pe site.

Dar, să revenim la întrebarea inițială. Dacă ai trafic pe site dar cu toate acestea rata de conversie este mică, trebuie să îți îndrepți atenția către pagina de produs. Mai mult, este timpul să analizezi design-ul acestei pagini.

Pentru că, ceva împiedică utilizatorii să finalizeze comanda.

După cum îți dai seama, este important să găsești soluții eficiente de web design cât mai rapid. Altfel, pierzi bani și oportunități de dezvoltare a afacerii.

Hai să vedem ce este de făcut.

Recomandări de web design pentru pagina de produs

Atunci când vrei să crești rata de finalizare a comenzilor, este bine să aduci modificări site-ului tău.

Este experiența online una intuitivă? Urmărește ea intenția de cumpărare a utilizatorilor care îți vizitează magazinul online?

Pentru a răspunde cât mai corect la aceste întrebări ai nevoie să urmărești aceste recomandări de web design cu scop comercial.

Citește și despre pașii în implementarea unui site custom.

Focusul este produsul

O pagină de produs se numește așa dintr-un motiv evident: focusul ei este chiar produsul.

Așadar, în pagina ta de produs, imaginea centrală trebuie să valorifice ceea ce tu vinzi. Folosește imagini cu dimensiuni generoase, clare și care să arate produsul în detaliu. Include mai multe imagini, sub forma unei galerii media, oferind posibilitatea utilizatorului să analizeze produsul din toate perspectivele.

Produsul trebuie să ocupe cea mai mare parte din această pagină. El poate fi centrat, sau aliniat în partea stânga-sus a template-ului de pagină. Evită să arăți produsul în partea dreapta-sus, sau în alte zone. Utilizatorul este obișnuit cu o anumită structură, nu este cazul să îi dai peste cap așteptările.

Un call to action clar și vizibil

Imediat după produs, ca importanță este butonul de Comandă sau Adaugă în coș. Altfel spus, câmpul call to action.

Acest buton trebuie să fie bine vizibil în pagina de produs. Utilizatorul trebuie să îl vadă fără a fi nevoie să dea scroll în pagină. Și, trebuie să fie afișat în imediata apropiere a prețului/ofertei.

Află și trucuri pentru un landing page care vinde.

optimizarea paginii de produs

Nu folosi culori stridente pentru designul butonului de Comandă. Poți utilizat culorile brandului, sau nuanțe derivate. Textul din interiorul chenarului astfel creat trebuie să fie lizibil. Asigură un contrast eficient între fontul folosit și background.

Descrieri reale și de calitate

Apoi, după ce te-ai asigurat că produsul este bine reprezentat și că el poate fi comandat ușor prin apăsarea butonului de Comandă, este timpul să te ocupi de prezentarea comercială.

Produsul trebuie să conțină atât o descriere tehnică cât și una comercială.

Prezentarea tehnică poate fi făcută cu ajutorul unei liste de specificații și caracteristici.

Iar, în ceea ce privește descrierea comercială, îți recomand o abordare mixtă între copywriting și content marketing. Adică, trebuie să știi să vinzi produsul prin prezentarea avantajelor și a beneficiilor, dar și să îl poziționezi eficient în indexarea organică.

Aceste descrieri sunt poziționate, de regulă, sub poza / pozele produsului.

Învață cum crești traficul organic pentru un magazin online.

Garanții care elimină temerile

Chiar dacă prețul este unul bun, utilizatorii pot avea încă rețineri în a plasa comanda.

Dacă site-ul tău nu prezintă suficiente garanții de calitate și încredere, utilizatorii ar putea alege chiar să plătească mai mult pentru același produs.

Așadar, autoritatea brandului și încrederea în serviciile oferite cântăresc poate mai mult decât oferta financiară.

Iar temerile uzuale ale utilizatorilor sunt eliminate printr-un site perfect funcțional. Prin rapiditatea încărcării paginilor și printr-un conținut de calitate. Prin poze reale care nu sunt trucate. Prin descrieri amănunțite ale produselor și prin discounturi reale.

În plus, temerile sunt uitate dacă asiguri garanția produselor, transport rapid, posibilitatea returului și dacă pe site-ul tău sunt activate recenziile. Comentariile vând mai bine decât oricare altă strategie de marketing.

Cumpărături online rapide și sigure

Un alt aspect de care trebuie să te ocupi se referă chiar la procesul de comandă. Acesta trebuie să fie unul rapid și intuitiv chiar și pentru utilizatorii mai puțin obișnuiți cu mediul online.

Web designul paginilor trebuie să asigure această funcționalitate. Optează pentru un template simplu și un design aerisit. Evită combinarea a mai mult de 3 culori și evită orice secțiune care ar putea încărca pagina doar de dragul esteticii.

Fii pragmatic în alegerea designului. Clienții tăi apreciază rapiditatea și siguranța navigării, nu elementele interactive sau animate din pagină.

La final, testează

Acum că știi ce să urmărești în pagina de produs, analizează web designul site-ului tău.

Alege să schimbi, pe rând elementele pe care le consideri nepotrivite. Testează rezultatele și compară-le mereu cu datele inițiale.

Dacă observi o îmbunătățire, atunci păstrează modificările. Altfel, nu.

Desigur, dacă ai nevoie de ajutor, ne poți contacta pentru a discuta mai multe despre bunele practici de web design pentru magazinele online. Tu ne povestești mai multe despre proiectul tău, noi îți spunem cum poți crește rapid vânzările.

În rest, ne revedem pe blog.