pagina Google My business

Importanța paginii Google My Business pentru site-ul tău de prezentare

Se pot spune multe despre importanța paginii Google My Business. Cum te poate ea ajuta să crești în poziționările date de motoarele de căutare, sau cum ea a rămas cea mai importantă unealtă Google după întreruperea serviciului Google Plus. În fond, fiecare serviciu online care vine în ajutorul tău trebuie privit ca o mină de aur încă prea puțin exploatată.

Cu cât ești mai activ și „vocal” în online cu atât vei face mai cunoscută imaginea ta. Poate fi vorba despre tine ca persoană, sau despre imaginea brandului tău.

Oricum ar fi și oricum am încerca să abordăm acest subiect, modul prin care te prezinți online determină succesul pe care îl vei avea pe termen mediu și lung.

Știu, toate activitățile ce țin de promovarea online pot deveni epuizabile. Asta se întâmplă în special dacă tu ești artizanul care pune totul în practică. Însă, important este să nu te lași descurajat. Fii perseverent și vei vedea că tot efortul tău este răsplătit.

Desigur, răsplata se traduce în cazul nostru în vizite noi pe site-ul tău. Modul în care gestionezi aceste vizite determină mai apoi succesul afacerii tale și aici putem reaminti detalii precum creșterea conversiilor, sau generarea de leaduri. Însă, nu acesta este scopul articolului de astăzi.

importanța paginii Google My Business

După cum am menționat în rândurile introductive de mai sus, astăzi vedem care este rolul unei pagini personalizate Google My Business. Pe scurt, vom observa cum această pagină te ajută să-ți sedimentezi poziția în rezultatele organice și cum să crești vizibilitatea ta în mediul online.

Importanța paginii Google My Business

Să spunem că privești în spate mulțumit. Ai reușit să creezi un site de prezentare care arată bine. În plus, transmiți exact ceea ce îți dorești și clienții tăi înțeleg mesajul tău principal. Dar, este de ajuns?

Cu siguranță, nu. Degeaba ai un site de prezentare eficient dacă nu profiți de el așa cum ar trebui. Scopul este să ajungi în primele rezultate Google cu cât mai multe pagini. Poți face asta prin optimizare SEO on și off page continuă, dar și prin „trucuri” mai puțin cunoscute.

Ei bine, în cazul nostru trucul se numește pagina Google My Business. Această unealtă nu doar că te ajută să ajungi în rezultatele organice cu mai multe pagini pentru aceeași interogare. Îți oferă mult mai multe oportunități prin care vei puncta la nivel de imagine.

Și o primă concluzie este aceasta: fiecare site de prezentare trebuie să folosească unealta Google My Business. Este cartea de vizită Google pentru afacerea ta. Este locul în care comunici cu cei care folosesc motorul de căutare Google. Și, nu în ultimul rând, este o bună practică SEO, așa cum aflăm și din recomandările Page Quality Ratings.

Importanța paginii Google My Business: principalele avantaje de care trebuie să profiți

Experiență inedită pentru navigarea pe mobil

Google My Business va îmbunătăți prezența ta în rezultatele mobile. O pagină de GMB bine configurată va arăta detalii despre serviciile tale și despre activitatea pe care o desfășori în prima parte a rezultatelor organice.

Această secțiune va conține un link către site-ul de prezentare, datele tale de contact, intervalul orar în care ești disponibil, un mini-site Google My Business și poze cu și despre afacerea ta.

Așadar, informații complete și complexe optimizate pentru o experiență de navigare pe mobil fără cusur. Un aspect mult prea important pentru a fi ignorat – nu uita, majoritatea clienților tăi folosesc navigarea pe mobil pentru a afla informații despre tine.

Obține recenzii și comentarii relevante

Unealta Google My Business este eficientă atunci când vorbim despre interacțiunea cu clienții. Fiecare utilizator Google va putea lăsa o recenzie atunci când accesează site-ul tău. Se pot adăuga comentarii și tu le poți răspunde în timp real.

Cu cât primești mai multe recenzii și comentarii cu atât vei fi mai „apreciat” de Google. Desigur, rezultatul va fi o mai bună poziționare în rezultatele organice. Nu uita, răspunde mereu comentariilor primite și încearcă să-ți îmbunătățești serviciile atunci când primești recomandări în acest sens.

Propune o prezentare mai interactivă

Importanța paginii Google My Business constă și în oportunitatea de a crea o experiență interactivă. Unealta realizează un sumar al serviciilor pe care le oferi. Ea reușește să spună pe scurt cine ești și ce faci.

În plus, poți crea un mini-site de prezentare în interiorul paginii Google My Business. Acolo poți publica atât text, imagini, videoclipuri și poți posta anunțuri noi despre activitatea pe care o desfășori.

La toate acestea utilizatorii pot răspunde prin comentarii, pot trimite recomandări și te pot ajuta să crești eficiența comunicării în mediul online.

Publică cele mai noi știri și evenimente

În pagina de Google My Business ai o secțiune dedicată postărilor lunare. Poți publica știri, evenimente sau oferte ori de câte ori ai nevoie. Fiecare postare este afișată în rezultatele organice și trimisă ca recomandare celor interesați de serviciile tale.

Este un mod eficient de a genera conversii și de a păstra o legătură activă cu utilizatorii tăi. Desigur, fiecare postare poate trimite către site-ul tău de prezentare, deci o poți privi și ca o oportunitate de backlink organic.

Spune totul despre afacerea ta

După cum am spus, Google My Business este cartea ta de vizită. Este modul prin care Google te ajută să fii aproape de utilizatorii care ar putea fi interesați de serviciile tale.

termeni marketing online

Astfel, pe această pagină este bine să descrii în detaliu totul despre activitatea ta în mediul online. Spune cine ești, ce știi să faci, publică poze cu tine, cu echipa ta și cu locația în care poți fi găsit. Afișează date de contact, descrie serviciile tale, menționează programul de lucru și postează evenimentele noi.

Nu uita să personalizezi mini-site-ul de prezentare Google My Business și să setezi locația. Astfel, fiecare utilizator va primi indicații de orientare atunci când este în preajma ta.

Obține rapoarte despre activitatea clienților tăi

La sfârșitul fiecărei luni vei primi rapoarte pe e-mail despre modul în care utilizatorii au interacționat cu pagina ta Google My Business. Vei afla câte vizite au avut postările tale, câți utilizatori au folosit datele de contact și câte solicitări de orientare pe Google Maps ai primit.

Primești și recomandări despre cum să îmbunătățești prezența ta organică și despre cum să folosești mai eficientă această unealtă Google.

Vei vedea, aceste rapoarte completează eficient datele pe care deja le primești din Google Analytics și Webmaster Tools.

Acum că știi totul despre importanța paginii Google My Business este timpul să o și creezi. Dacă ai nevoie de ajutor nu ezita și contactează echipa noastră – folosește formularul de contact Expert Online.