evita penalizare site update google

Cum eviți penalizarea site-urilor în cazul update-urile Google

Să aduci un site în primele rezultate Google nu este chiar cel mai ușor lucru pe care îl poți face. Cu toții știm câte analize și planuri trebuie puse la punct. Iar lucrurile se complică din ce în ce mai mult pe măsură ce descoperi noi cuvinte cheie pentru care vrei cele mai bune rezultate.

Și Google nu este chiar prietenos și gata să îți facă viața ușoară. Din potrivă; când crezi că ai reușit și că toate cuvintele cheie pe care le vizezi sunt bine indexate, se lansează un core update. Traficul are fluctuații și, încet, încet fiecare cuvânt cheie pierde din poziții în rezultatele organice.

Poate ai auzit, poate ai văzut în rapoartele Google Analytics, dar Google tocmai a lansat un nou update de bază pentru algoritmii săi de indexare. Data oficială a lansării este 4 mai, așadar nu uita să verifici ce s-a întâmplat cu traficul site-ului în imediata perioadă de după acest eveniment.

În orice caz, update-uri Google se vor lansa periodic. Chiar dacă, pentru un moment, ai scăpat de penalizări, asta nu înseamnă că ești salvat și în viitor.

Întrebarea pe care trebuie să o pui este cum eviți penalizările Google cauzate de noi core update-uri?

Pentru că, dacă faci lucrurile așa cum trebuie, sau mai bine spus, așa cum Google se așteaptă, niciun update, oricât de major ar fi el, nu te poate afecta.

Află cum îți dai seama dacă site-ul tău a fost penalizat.

Evită penalizarea Google în urma unui core update

Pentru a folosi update-urile Google în avantajul tău, trebuie să păstrezi în minte un singur aspect: treaba unui administrator de site, sau a unui specialist SEO nu se oprește niciodată.

optimizare seo

Știu, sună puțin epuizant, dar să plecăm de la premisa că faci totul din plăcere și pasiune și mai puțin pentru că ești nevoit.

Dar, să revenim la subiect.

După cum am spus, pentru ca fiecare update să ajute site-ul să se repoziționeze mai eficient în rezultatele Google, ai nevoie de o activitate constantă. Chiar dacă, în prezent, site-ul tău se poziționează excelent pe toate cuvintele targetate, nu trebuie să te culci pe-o ureche. Pentru că, în caz contrar, te poți trezi peste noapte cu înjumătățirea volumului de trafic și cu probleme mult mai greu de gestionat.

Așadar, iată ce trebuie să faci, în calitatea ta de specialist SEO și / sau administrator de site.

Revizuiește permanent conținutul

Modul prin care un site este indexat de Google se referă la analiza conținutului publicat în mediul online. Pe scurt, conținutul (în toate formele lui) și calitatea acestuia îți obține succesul pe care îl dorești.

Este important să nu uiți complet de el de îndată ce l-ai publicat. Competiția se schimbă pe zi ce trece, la fel și regulile de indexare. În plus, un conținut ce astăzi este actual, mâine poate fi deja irelevant.

Așadar, analizează în permanență informația publicată pe site. Fie că vorbim de articole de blog, descrieri de produse, sau prezentare de servicii, îți recomand să revizuiești totul periodic.

Desigur, nu schimba doar câteva cuvinte de dragul de a apăsa pe butonul update. Schimbă paragrafe, sau adaugă noi informații sub formă de text, imagini, video sau infografice. Menține toate detaliile actuale și relevante. Fă asta lună de lună și vei vedea că niciun update Google nu te poate afecta.

Dacă conținutul de analizat este considerabil, nu ezita și angajează pe cineva care să te ajute. Altfel, nu vei reuși să duci la bun sfârșit toate activitățile.

Află de ce ai nevoie de externalizarea serviciilor de mentenanță pentru un site web.

Publică nou conținut constant

Îți recomand să publici conținut nou în mod constant. Chiar dacă ai un site de prezentare, folosește blogul, sau pagina Întrebărilor frecvente în acest scop.

Stabilește o frecvență de publicare pe care să o respecți lună de lună. Desigur, scrie conținut relevant pentru domeniul de activitate și nu uita să îl conectezi și cu pagini deja existente în website.

Pentru a-ți ușura munca, creează un plan editorial lunar, specifică cuvintele cheie pe care le urmărești și ancorele pe care le vei include în articolele tale. Centralizează totul pentru a avea un bun control asupra conținutului planificat.

Verifică link-urile din site

Pentru tot conținutul pe care îl revizuiești trebuie să verifici link-urile interne. În timp, din cauza modificărilor aduse la structura și sitemapul site-ului, link-urile pot avea de suferit – adică, pot interveni link-uri care generează erori de tip 404.

ab testing

Repară aceste link-uri, setează reguli de redirectare dacă este nevoie. Asigură-te că utilizatorii beneficiază de cea mai bună experiență online.

Google va pune mare preț pe aceste aspecte, așadar nu le ignora.

Ai grijă la duplicate

Conținutul duplicat îți afectează site-ul și produce efecte în ceea ce privește indexarea lui. Fie că vorbim despre meta taguri similare, headline-uri identice pe pagini diferite, sau articole cu același focus keyword, duplicatele vor cauza penalizări atunci când update-uri Google sunt lansate.

De aceea, revizuiește strategia SEO existentă. Modifică meta conținutul duplicat și urmează o structură centralizată atunci când publici nou conținut pe site.

Search Console și Google Analytics

În fiecare lună accesează conturile Google Analytics și Search Console. Acolo vei vedea care este comportamentul traficului pe site și care sunt erorile de indexare.

Folosește aceste informații în avantajul tău. Repară erorile, asigură-te că toate paginile pot fi analizate de algoritmii de indexare.

Analizează conținutul cel mai accesat din site și folosește-l pentru a converti și pentru a redirecționa traficul către paginile mai puțin vizitate.

Fă o listă cu toate cuvintele cheie bine indexate și cu cele care au nevoie de atenția ta. Concepe o strategie SEO de conținut plecând de la aceste date. Astfel, vei lucra organizat, având un plan și un scop bine stabilite.

Concluzii

Update-urile Google vor influența mereu indexarea site-urilor în rezultatele organice. Și acest lucru nu îl putem schimba.

Ceea ce putem controla este modul în care aceste update-uri ne afectează paginile web. Sau, mai bine spus, putem folosi update-urile Google în avantajul nostru.

Cum eviți penalizarea site-urilor în urma core update-urilor Google?

Un început sunt pașii prezentați mai sus. Desigur, pe măsură ce intri în problemă cu adevărat, vei descoperi că activitățile pe care le ai de aplicat nu sunt chiar atât de simple precum par.

Dar, rămâi implicat și perseverent. Și, nu te feri să ceri ajutorul când ai nevoie de el. Echipa Expert Online îți este alături și îți susține toate proiectele online.