Se pot spune multe despre importanța paginii Google My Business. Cum te poate ea ajuta să crești în poziționările date de motoarele de căutare, sau cum ea a rămas cea mai importantă unealtă Google după întreruperea serviciului Google Plus. În fond, fiecare serviciu online care vine în ajutorul tău trebuie privit ca o mină de
Optimizarea formularului de contact: soluții rapide pentru creșterea conversiilor online
Atunci când conversiile scad și siteul tău nu mai reușește să se mențină în topul interogărilor organice trebuie să realizezi un audit SEO. Această analiză de tip SEO on și off page îți va oferi un raport obiectiv despre tendința pe care siteul tău a avut-o în rezultatele organice pe o perioadă stabilită de tine.
3 soluții pentru un site de prezentare care convertește rapid
Site-ul de prezentare este oglinda afacerii tale, dar și poarta prin care posibili noi clienți pot apela la serviciile pe care le promovezi. Însă drumul conversiei este mai complicat decât ar părea la început. O strategie greșită poate cauza rezultate care îți pot influența negativ evoluția atât în mediul online cât și în parteneriatele directe
Crește autoritatea site-ului tău publicând o pagină „Despre noi”
Îți dorești să fii mai vizibil în rezultatele online? Dacă vrei să înveți cum poți crește autoritatea site-ului tău indiferent de motorul/motoarele de căutare targetate nu uita de cel mai important lucru: definirea identității afacerii tale și a profilului online care o promovează. Existența unei pagini „Despre noi” în interiorul website-ului de prezentare sau a
Ce indicatori de marketing online trebuie să urmărești pe website, social media și în campaniile de e-mail marketing?
Atunci când vorbim despre marketing digital, tendința generală a proprietarilor de afaceri este să urmărească generarea unui număr cât mai mare de vânzări și creșterea profitului afacerii. Însă, până la obținerea rezultatelor dorite, există o serie de indicatori de marketing care reflectă impactul deciziilor tale din mediul online și care te ghidează spre următorii pași.
Care sunt trend-urile în web design în anul 2019?
Iată-ne ajunși și la finalul lui 2018, însă nu putem încheia anul fără a povesti despre trend-urile de web design în 2019. Fie că ai deja un website de prezentare sau un magazin online ori că intenționezi să îți lansezi site-ul la anul, este crucial să știi care sunt tendințele care vor domina în acest
„Mulțumim pentru comandă și vă mai așteptăm!” – Metode eficiente pentru fidelizarea clienților în online
Rapiditatea cu care evoluează tehnologia determină modificarea comportamentului consumatorilor. Una dintre schimbările majore este modalitatea de cumpărare: mare parte dintre aceștia preferă magazinele online în detrimentul celor tradiționale. În acest context, apare întrebarea firească „Care este procesul de fidelizare al clienților?”. În zilele noastre, nu mai este îndeajuns să convingi oamenii să-ți achiziționeze produsele. Și
Website-ul custom: De ce este benefic să ai un site personalizat?
Plănuiești să îți lansezi afacerea în mediul online? Ai deja un website, dar aspectul lui te nemulțumește și vrei să îl schimbi? În oricare dintre situații te-ai afla, este necesar să cunoști opțiunile existente pe piață înainte de a lua o decizie. La momentul actual, agențiile de web design îți pun la dispoziție variantele website-urilor
Cum să ai vizitatori fericiți? Ce trebuie să știi despre experiența utilizatorilor pe website-ul tău.
Probabil ai observat că mediul digital actual este unul competitiv, iar modul în care îți expui afacerea în online te diferențiază de concurență. Indiferent de sfera de activitate, experiența utilizatorilor pe website-ul tău este un factor crucial. În funcție de gradul de satisfacție al acestora în urma accesării site-ului, ei decid dacă achiziționează și pe
Cum câștigi încrederea utilizatorilor? Recomandări pentru site-ul tău.
Mediul digital actual este foarte competitiv. Fie că vorbim despre produse sau servicii, oamenii au la dispoziție numeroase variante din care pot selecta. Ce îi determină pe aceștia să te aleagă pe tine ori să opteze pentru ofertele concurenților tăi? Cartea ta de vizită, adică site-ul, dar mai ales, credibilitatea website-ului. Este simplu de intuit
Când ai făcut ultima dată un audit SEO website-ului tău?
Cum arată statisticile din spatele site-ului tău? Cu siguranță utilizezi sisteme de analiză care te ajută să măsori traficul pe care site-ul tău îl generează. Dar este oare suficient? Află în continuare ce poți face pentru a ajunge la cifrele pe care le urmărești. Ce este un audit SEO și cu ce te ajută Procesul
Tehnici de optimizare on-page
Algoritmii motoarelor de căutare sunt într-o continuă dezvoltare și, mai ales, schimbare. De la an la an se îmbunătățesc metodele care îți sunt la îndemână pentru a crește vizibilitatea și rata de conversie a unui website.
Termeni de marketing online – Definiții și explicații
Fie că ai un site aflat în dezvoltare sau unul deja funcțional, vei întâlni în procesul de promovare a acestuia, diferiți termeni specifici de marketing online. Pentru a te ajuta de resursele instrumentelor online este necesar să știi la ce se referă termenii pe care urmează să îi întâlnești în cadrul acestui proces.
Social Bookmarking – metoda eficientă de optimizare off-site a site-ului tău
Website-ul tău generează traficul pe care ți l-ai propus? Cu toate că urmezi regulile de bază, precum optimizarea paginilor și a pozelor, formatarea textelor și alegerea potrivită a cuvintelor cheie unice pentru site-ul tău, știi că se poate ca numărul de vizitatori pe care îl ai să fie unul mai bun. Ai dreptate, se poate!