Ești pasionat de domeniul SEO și îți place să rămâi mereu la curent cu tot ce-i nou legat de algoritmii de indexare dictați de Google? Probabil că știi deja că te afli pe un teren nesigur și cu un peisaj aflat într-o continuă schimbare. Evoluția conținutului online înregistrează perspective total schimbate de la an la
Cum eviți penalizarea site-urilor în cazul update-urile Google
Să aduci un site în primele rezultate Google nu este chiar cel mai ușor lucru pe care îl poți face. Cu toții știm câte analize și planuri trebuie puse la punct. Iar lucrurile se complică din ce în ce mai mult pe măsură ce descoperi noi cuvinte cheie pentru care vrei cele mai bune rezultate.
De ce ai nevoie de externalizarea serviciilor de mentenanță pentru un site web
Cunoști expresia „tu centrezi, tu dai cu capul”? Pentru că, în momentul în care încerci să le faci pe toate, devii, ușor dar sigur, protagonistul ei. Nu mă înțelege greșit. Nu spun că nu ești priceput în ceea ce faci, doar că, atunci când ai de făcut 100 de lucruri pe zi, cel mai probabil,
3 extensii Chrome gratuite care te ajută să faci SEO ca un specialist
Simți că site-ul tău poate fi poziționat mai bine în rezultatele Google? Ei bine, dacă vrei să știi ce trebuie să faci pentru a ajunge mai sus în rezultatele organice, ai nevoie de o analiză SEO. Auditul SEO îți va spune o mulțime de lucruri despre website-ul tău. Și, cei mai importanți indicatori se referă
Ce este un Search Quality Rater și cum îți influențează website-ul
Dacă tocmai faci primii tăi pași în domeniul SEO, este bine să pornești de la lucrurile cu adevărat esențiale. În plus, dacă vrei să înțelegi mai bine regulile de bază care dictează ierarhizarea site-urilor în afișările motoarelor de căutare, trebuie să faci cunoștință cu cartea de căpătâi a oricărui expert SEO care se respectă: Google
Sfaturi pentru magazine online: identificarea corectă a intențiilor de cumpărare
Comerțul online este o idee de afacere tot mai populară în rândul antreprenorilor români. Apetitul tot mai mare al utilizatorilor pentru cumpărăturile online a favorizat apariția numeroaselor alternative în ceea ce privește magazinele virtuale de unde ne cumpărăm chiar și cele mai banale și uzuale lucruri. Pentru că, de ce să nu recunoaștem, este atât
Cum îți dai seama dacă site-ul tău a fost penalizat de Google
Algoritmii Google de analiză și indexare a site-urilor web au devenit în ultimii ani un fel de părinte autoritar pentru tot ce se întâmplă în mediul online. Cum verifici dacă website-ul a fost penalizat de Google? Află cele 2 metode rapide prin care îți dai seama dacă algoritmii de indexare au penalizat site-ul. Și, ca orice
Cum crești traficul pe blog folosind articolele vechi
Dacă ai un blog și vrei să crești rapid traficul organic poți aplica o tactică pe care mulți aleg să o ignore: optimizarea articolelor vechi. Folosirea articolelor vechi pentru a genera trafic nou pe site este o soluție extrem de utilă, cu rezultate imediate. Cu toate acestea, cei mai mulți autori se concentrează doar pe
Directoarele web ca strategie de link building: între mit și adevăr
Implementarea unei strategii de link building este în continuare o metodă eficientă prin care poți obține poziționări mai bune pentru site-ul tău. Desigur, mă refer la poziționările organice din motoarele de căutare, nu la cele care provin din campaniile plătite. În fond, o bună indexare a paginilor web înseamnă afișări ale site-ului printre primele rezultate
Cum testezi eficient viteza de încărcare a site-ului tău
Oricât de mândru ai fi de website-ul tău trebuie să știi că impresia care contează cel mai mult este cea pe care o lași motoarelor de căutare. Algoritmii folosiți la indexarea site-urilor sunt cei care trebuie să aprecieze calitatea paginilor web. În asta se traduce atât succesul platformelor online, dar și succesul afacerii tale. Pe
De ce este important să folosești protocolul HTTPS pentru site-ul tău
Vrei să crești traficul online pe site-ul sau magazinul online? Învață de ce trebuie să ai HTTPS pentru site-ul tău atunci când vrei un scor SEO mai bun. După cum am aflat în luna martie, atunci când ghidul Page Quality Rating a fost publicat, algoritmii de indexare Google urmăresc experiența online oferită utilizatorilor. Pe scurt,
Utilizarea eficientă a subtitlurilor pentru un articol optimizat SEO
Să scrii conținut de calitate nu este de ajuns mai ales atunci când blogul tău nu este accesat. Toate articolele pe care le publici trebuie să aibă un singur scop: acela de a ajunge la cititorii tăi, sau la publicul tău țintă. Altfel, toată munca ta nu are niciun rezultat. Sfaturile pentru a scrie articole
Cum crești traficul organic pentru un magazin online
Când administrezi un shop online ești mereu cu ochii pe cifre. Și în încercarea ta de a descoperi noi metode prin care să crești vânzările și valoarea comenzilor, ai putea să ignori esențialul: potențialul organic al site-ului tău. Știu, în vânzările online accentul se pune de regulă pe campaniile plătite. Indiferent de produsele pe care
Importanța paginii Google My Business pentru site-ul tău de prezentare
Se pot spune multe despre importanța paginii Google My Business. Cum te poate ea ajuta să crești în poziționările date de motoarele de căutare, sau cum ea a rămas cea mai importantă unealtă Google după întreruperea serviciului Google Plus. În fond, fiecare serviciu online care vine în ajutorul tău trebuie privit ca o mină de