Folosești un website creat în WordPress? Atunci cu siguranță ai instalat și câteva extensii sau plug-in-uri gratuite. Ei bine, în acest caz trebuie să știi că site-ul tău este vulnerabil. Și, în plus, că performanța lui nu este dintre cele mai eficiente. Hai că îți explic imediat de ce. Ce sunt plug-in-urile WordPress? Acele extensii
Despre căutarea și înțelegerea semantică în strategia SEO
Dacă îți place să vezi cum website-ul tău crește în rezultatele Google pe cât mai multe cuvinte cheie, atunci, cel mai probabil ai auzit deja despre termeni precum „înțelegere semantică”, „căutare semantică” ori „indexare semantică”. Ce înseamnă toate acestea și cum este/va fi influențată strategia ta SEO? Discuția este una destul de complexă. Stai liniștit,
De ce să nu mai folosești WordPress și ce alternative ai
Ai auzit de WordPress? Sunt sigur că da. Nu degeaba vorbim despre cea mai populară platformă de tip open-source disponibilă la nivel global. Ce este WordPress mai exact? Pe înțelesul tuturor, o interfață online, intuitivă și extrem de prietenoasă pentru utilizatorii mai puțin familiarizați cu domeniul IT. Așadar, prin WordPress cam oricine își poate crea
Situațiile în care conținutul influențează în mod negativ scorul SEO
Auzim, cam pe peste tot, cât de util este conținutul pentru strategiile de optimizare SEO. Cum totul se învârte în jurul conținutului și că, fără echivoc, content is king. Ei bine, lucrurile nu stau tot timpul așa. Ceea ce vreau să spun nu este să renunți în a mai publica conținut constant pe blog sau
Conținutul video și importanța sa în succesul unui business în mediul online
În cadrul agenției Expert Online primim numeroase cereri pentru promovare de tip brand awareness. Sau, altfel spus, înțelegem, alături de clienții noștri, care este importanța imaginii unui brand. Știm că evoluția unui business în mediul online este strâns legată de modul în care brandul este perceput de publicul țintă. Așadar, cum promovezi rapid un brand
Tehnici de optimizare pentru website-uri: armonia dintre web design și conținut
Ai un website indexat în motoarele de căutare însă ești nemulțumit de poziționarea acestuia? În cadrul agenției noastre de web design primim deseori cereri în care clienții noștri își arată interesul pentru tehnicile de optimizare optime. Care este scopul? Ceea ce urmărim atunci când vrem să optimizăm un site de prezentare sau un magazin online
Ce sunt rezultatele îmbogățite și de ce site-ul tău nu beneficiază de ele
Atunci când finalizezi un site și îl trimiți spre indexare, vrei să apari în primele rezultate Google. Și vrei să fii prezent cu cât mai multe cuvinte cheie și cu cât mai multe pagini din structura sitemapului. Însă, procesul de indexare durează și pot trece chiar și câteva luni bune până când vei ajunge la
Recomandări de web design pentru o pagină de produs
Ai trafic pe site însă rata achizițiilor este scăzută? Dacă urmărești des rapoartele de performanță pentru shopul tău online, atunci cu siguranță analizezi procesul de vânzare. Sau, altfel spus, te interesează câți utilizatori au adăugat produse în coș. Însă, un alt indicator vine să îți completeze analiza: rata de finalizare a comenzii. Pe scurt, câți
Reguli de optimizare SEO pentru un website one-page
Un site cât și ca un homepage îți sună bine? Tentația este mare când vorbim despre modul în care afișezi informația în online. Iar un site de tip one-page, sau single-page, are avantajul de a prezenta totul în cel mai concis mod posibil. Într-o singură pagină, cu un meniu simplu și aerisit. Cu toate acestea,
Crearea website-ului custom: principalii pași în implementare
De cele mai multe ori, atunci când vrei să ai o prezență activă în mediul online apelezi la o agenție de web design. Și, mai apoi ești pus în fața unei alegeri importante: un site custom, sau o temă predefinită. Ce să alegi în funcție de profilul afacerii tale? Cum va influența alegerea ta indexarea
Practici de content marketing pe care nu trebuie să le mai eviți
SEO nu mai este ce a fost. Și cu cât te obișnuiești mai repede cu ideea aceasta, cu atât îți va fi mai bine. Nu ție, ci site-ului tău. Tot procesul prin care Google indexează paginile web se află într-o continuă schimbare. Desigur, nu se întâmplă de pe azi pe mâine. De aceea, algoritmii de
Trucuri simple prin care creezi un landing page care vinde
Să spunem că tocmai ai lansat un nou produs. Sau, că încerci să promovezi un serviciu diferit față de cele cu care ți-ai obișnuit clienții până în prezent. Cum te asiguri că mesajul tău ajunge cu succes la urechile publicului tău țintă? În online, o comunicare de acest fel se face, de regulă, prin intermediul
3 tehnici SEO și de conținut pe care Google vrea să le urmezi
Ești pasionat de domeniul SEO și îți place să rămâi mereu la curent cu tot ce-i nou legat de algoritmii de indexare dictați de Google? Probabil că știi deja că te afli pe un teren nesigur și cu un peisaj aflat într-o continuă schimbare. Evoluția conținutului online înregistrează perspective total schimbate de la an la
Cum eviți penalizarea site-urilor în cazul update-urile Google
Să aduci un site în primele rezultate Google nu este chiar cel mai ușor lucru pe care îl poți face. Cu toții știm câte analize și planuri trebuie puse la punct. Iar lucrurile se complică din ce în ce mai mult pe măsură ce descoperi noi cuvinte cheie pentru care vrei cele mai bune rezultate.