Strategie de optimizare SEO

O buna strategie de SEO face diferenta dintre afacerea usor de a fi gasite online si una care se pierde in zgomotul miilor de alte afaceri care incearca sa iasa in evidenta. Cu algoritmul Google in continua schimbare, poate fi dificil sa stie ce este eficient.

Continutul

Primul pas al unei strategii eficiente de SEO este continut si structura site-ului. De la modul in care organiza site-ul dvs. la modul in care optimizati continutul, exista cinci aspecte cheie care se va asigura ca continutul dvs. este usor de gasit. Un plan puternic de SEO pe site include cercetare de cuvinte cheie, optimizarea continutului, asigurarea unei experiente pozitive pentru utilizator, designul site-ului, si creerea unui blog cu continut de calitate care este actualizat frecvent.

Cercetare de cuvinte cheie: Fundatia strategiei SEO este cercetarea de cuvinte cheie. Conceptul este simplu: puteti optimiza site-ul dvs. doar dupa ce stiti cautarile relevante pentru produsele si serviciile oferite de dumneavoastra. Instrumentul pentru cuvinte cheie Google este proiectat pentru a ajuta agentii de publicitate in AdWords in a gasii eficient cuvinte cheie pentru reclamele lor platite. Dar este un instrument gratuit, robust, care poate fi utilizat de catre proprietarii de site-ul care doresc sa inteleaga mai bine gama de cuvinte cheie oamenii folosesc pentru a ajunge la site-ul lor.

Structura cuvintelor cheie: Odata ce ati dezvoltat o lista de cuvinte cheie, luati-va timp pentru a le organiza. Un mod simplu de a face acest lucru este de a arunca o privire la structura site-ul dvs. si asignarea civintelor cheie la sectiunile importante. De exemplu, daca sunteti o firma de SEO care deservesc clientii din Brasov si Bucuresti, este posibil sa aveti pagini cu diferite optiuni pentru comisioanele de calatorie pentru intalniri personale si alte detalii aferente locatiei. In acest fel, atunci cand indivizii sunt in cautare de „SEO Firma Brasov”, au sanse mai mari de a gasi site-ul dumneavoastra. Stiind ce sectiuni ale site-ului atrag cautari pentru cuvinte cheie specifice va permite optimizarea continutului acestor sectiuni si astfel inbunatatirea SEO.

Optimizare continutului: Odata ce ati cercetat cuvintele cheie, este necesar optimizarea continutului dvs. pe acesti termeni. Optimizare a continutului nu inseamna folosirea de cuvinte cheie cu orice ocazie sau satisfacerea unei formule specifice de genul „cuvinte cheie trebuie sa apara X ori pe 500 de cuvinte”. In schimb, amintiti-va sa includeti cuvintele cheie primare in titlu pagini si meta tag-uri. Amintiti-va ca fiecare pagina (sau URL unic) reprezinta o bucata de continut care poate fi optimizat pentru diferite fraze.

Experienta de utilizare: experienta de utilizare este pur si simplu un mod de incapsulare intrebare: atunci cand oamenii viziteaza site-ul dvs., sunt capabili de a face rapid si eficient, ceea ce doresc? De exemplu, in cazul in care acestea incearca sa faca o achizitie sau sa gaseasca informatii specifice, este usor de localizat meniul sau finalizarea comenzii? In cazul in care raspunsul este nu, aceasta va poate afecta rank-ul de cautare.

Un mod simplu de a afla daca experienta de utilizare a sitului dvs. trebuie sa fie imbunatatita este sa se uite la rata de saritura la Google Analytics. O saritura este un vizitator care pleaca de pe site-ul dvs., fara a vizita mai mult de o singura pagina. In cazul in care un procent mare de oameni sunt pleaca de pe site-ul dvs., este posibil sa aveti rank pentru termeni irelevanti sau designul site-ul dvs. poate fi prea complicat. Intreaba-te ce incearca oameni sa realizeze, si uita-te la modalitati prin care se poate realiza mai usor.

In primul rand trebuie sa va asigurati ca navigarea este usor de utilizat, ca designul site-ul dvs. este cat de curat si ordonat posibil, si ca actiunile mari sunt evidentiate intr-un mod clar si eficient. Luati in considerare angajarea unui designer profesionist pentru a va ajuta sa evalua site-ul dvs., daca aveti probleme la realizarea acestui punct.Este posibil sa proiectati situ-ul dvs. intr-un mod prin care optineti nu numai optimizare SEO dar si rate de conversie optime.

Blog actualizat periodic:Exista o prima de trafic pentru site-urile care primesc in mod regulat continut nou. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este prin adaugarea unui  blog. Prin adaugarea in mod regulat articole care sunt valoroase pentru cititorii dvs. veti construi autoritatea dumneavoastra si de a imbunatati rang-ul de cautare.

Un alt avantaj al blogging-ul regulat este ca se construieste rapid cantitatea de continut pe care atrag rang in motoarele de cautare. O strategie bine dezvoltat poate ajuta sa dezvoltati mai multe dintre cuvintele cheie.