Importanta linkurilor

Daca un site nu are nici un link spre paginile sale de pe o pagina indexata deja de Google , el NU va fi introdus in Google . Trebuie sa ai cel putin un link pentru a fi indexat .

Schimbul de linkuri cu alte site-uri este un proces ce necesita multa munca si cere foarte mult timp . Insa fara aceste linkuri nu vei avea un rank bun in motoarele de cautare deci vei avea mai putin trafic. Daca ai continut original , de calitate vei primi mai usor linkuri de la alte site-uri si astfel iti vei usura munca .

Factori de link ce alcatuiesc algoritmul

Acesti factori alcatuiesc acea parte din algoritmul care determina importanta unei pagini , parte care este dependenta de PageRank – cantitatea si puterea legaturilor care indica spre site-ul tau .

Introducere spre PageRank

Pe scurt , PageRank masuara cantitatea de linkurile ce indica spre o pagina si puterea lor relativa . Cand o pagina face o legatura spre alta , aceasta voteaza sub forma de o valuare PageRank .

In general , cu cat mai multe linkuri spre site-ul tau ai , cu atat mai bine deoarece astfel se mareste valoarea PR a acelei pagini . Insa , cantitatea de PageRank pe care o primesti de la un astfel de link spre site-ul tau este determinata de numarul de linkuri de pe pagina care a facut o legatura spre pagina ta . Aici intervine calitatea unui link .

Cu cat sunt mai multe linkuri pe o pagina , cu atat scade calitatea fiecarui link .