Tehnici de optimizare pentru website-uri: armonia dintre web design și conținut

Ai un website indexat în motoarele de căutare însă ești nemulțumit de poziționarea acestuia? În cadrul agenției noastre de web design primim deseori cereri în care clienții noștri își arată interesul pentru tehnicile de optimizare optime. Care este scopul? Ceea ce urmărim atunci când vrem să optimizăm un site de prezentare sau un magazin online

web design pentru pagina de produs

Recomandări de web design pentru o pagină de produs

Ai trafic pe site însă rata achizițiilor este scăzută? Dacă urmărești des rapoartele de performanță pentru shopul tău online, atunci cu siguranță analizezi procesul de vânzare. Sau, altfel spus, te interesează câți utilizatori au adăugat produse în coș. Însă, un alt indicator vine să îți completeze analiza: rata de finalizare a comenzii. Pe scurt, câți

tehnici seo si de continut

3 tehnici SEO și de conținut pe care Google vrea să le urmezi

Ești pasionat de domeniul SEO și îți place să rămâi mereu la curent cu tot ce-i nou legat de algoritmii de indexare dictați de Google?  Probabil că știi deja că te afli pe un teren nesigur și cu un peisaj aflat într-o continuă schimbare. Evoluția conținutului online înregistrează perspective total schimbate de la an la

extensii chrome gratuite seo

3 extensii Chrome gratuite care te ajută să faci SEO ca un specialist

Simți că site-ul tău poate fi poziționat mai bine în rezultatele Google? Ei bine, dacă vrei să știi ce trebuie să faci pentru a ajunge mai sus în rezultatele organice, ai nevoie de o analiză SEO. Auditul SEO îți va spune o mulțime de lucruri despre website-ul tău. Și, cei mai importanți indicatori se referă

search quality rater

Ce este un Search Quality Rater și cum îți influențează website-ul

Dacă tocmai faci primii tăi pași în domeniul SEO, este bine să pornești de la lucrurile cu adevărat esențiale. În plus, dacă vrei să înțelegi mai bine regulile de bază care dictează ierarhizarea site-urilor în afișările motoarelor de căutare, trebuie să faci cunoștință cu cartea de căpătâi a oricărui expert SEO care se respectă: Google

intentii de cumparare shop online

Sfaturi pentru magazine online: identificarea corectă a intențiilor de cumpărare

Comerțul online este o idee de afacere tot mai populară în rândul antreprenorilor români. Apetitul tot mai mare al utilizatorilor pentru cumpărăturile online a favorizat apariția numeroaselor alternative în ceea ce privește magazinele virtuale de unde  ne cumpărăm chiar și cele mai banale și uzuale lucruri. Pentru că, de ce să nu recunoaștem, este atât

Cum îți dai seama dacă site-ul tău a fost penalizat de Google

Algoritmii Google de analiză și indexare a site-urilor web au devenit în ultimii ani un fel de părinte autoritar pentru tot ce se întâmplă în mediul online. Cum verifici dacă website-ul a fost penalizat de Google? Află cele 2 metode rapide prin care îți dai seama dacă algoritmii de indexare au penalizat site-ul. Și, ca orice