optimizare on-page

Tehnici de optimizare on-page

Algoritmii motoarelor de căutare sunt într-o continuă dezvoltare și, mai ales, schimbare. De la an la an se îmbunătățesc metodele care îți sunt la îndemână pentru a crește vizibilitatea și rata de conversie a unui website.

Termeni precum keyword, title, headline, description sau alte derivate sigur îți sună cunoscut, nu-i așa? Atât în descrierea produselor, de exemplu în cadrul magazinelor online cât și în articolele de blog din cadrul website-urilor te lovești de aceste expresii. Important este dacă le folosești așa cum trebuie în cadrul optimizarii website-ului tău.

Am menționat aceste denumiri întrucât optimizarea on-page le are în componență. Practic aici intră tot ce ține de alcătuirea paginilor: text, imagini, link-uri interne etc.

analiza site

În acest sens, în continuare vei afla câteva tehnici prin care îți poți ajuta website-ul sau magazinul online să capete o poziție mai bună în rezultatele generate de motoarele de căutare.

Metode de optimizare on-page

Înainte de a investi prea mult timp și bani în promovare online sau campanii de linkbuilding haide să vedem elementele de bază pe care te poți focusa.

# Utilizare keyword unic pentru fiecare pagină/articol

Alegerea potrivită a cuvântul cheie ales pentru paginile website-ului tău constituie un prim pas important către succes. Acest keyword este indicat să fie folosit ulterior în:

  • Meta Titlu și Meta descriere
  • Titluri – Headline 1 (H1) și subtitluri
  • Text
  • Denumire poză reprezentativă
  • URL

Unicitatea keyword-ului este esențială în optimizarea website-ului tău. Utilizează instrumente gratuite precum Google Adwords – Keyword Planner pentru a efectua o selecție corectă și relevantă a cuvântului cheie.

adwords 1

 

# Conținut ușor de share-uit

Conținutul de calitate și unic din cadrul site-ului tău poate avea puteri magice asupra modului de distribuire a acestuia. Distribuirea ușoară a paginilor poate fi o variantă bună de creare în mod natural de backlinks (link-uri de pe alte site-uri către site-ul tău).

Acestea ajută website-ul să-și crească credibilitatea în fața algoritmilor ce lucrează în spatele motoarelor de căutare.

# Link-uri scurte

URL-ul website-ului tău este indicat să conțină keyword-ul și să aibă o lungime potrivită. Cifrele, simbolurile, diacriticele sau majusculele trebuie evitate la alcătuirea acestor adrese.

# Utilizare imagini

Optimizarea imaginilor încărcate în paginile web este esențială. Acest lucru influențează în mod direct viteza de încărcare a site-ului tău. Denumirea pozelor pe care le utilizezi este indicat să conțină și cuvântul cheie al paginii respective. Totodată utilizarea de tag-uri și o descriere originală contribuie la optimizarea fotografiilor din cadrul site-ului.

Pe lângă poze, video-urile au prins teren în optimizarea eficientă a unui mesaj sau în descrieri inedite și captivante de produse sau servicii. Așadar, include video-uri de calitate și optimizate în cadrul site-ului tău.

Tehnicile de optimizare site variază de la un website la altul. Înainte ca acestea să fie implementate se efectuează o analiză și se calculează anumiți indicatori de performanță ai site-ului. Aceștia au menirea de a semnala problemele unui site, astfel găsirea metodelor de optimizare potrivite este facilitată.

Contactează-ne pentru a te ajuta să crești vizibilitatea website-ului tău și pentru a găsi cele mai bune variante de optimizare a paginilor web din cadrul acestuia.